Op basis van tien thema’s, zoals strategie, product & dienst en vaardigheden, geeft de meting inzicht in hoe een organisatie ervoor staat op het gebied van circulariteit. Niet alleen het aanbieden of produceren van circulaire producten wordt gemeten. Een vraag is ook of er circulaire verdienmodellen worden toegepast, of het bedrijf over circulaire ontwikkelingen communiceert en of het bedrijf bezig is met hergebruik, recycling en energiebesparing bij de bedrijfsvoering.
Deze meting is geschikt zowel voor bedrijven die nét (willen) starten met circulair ondernemerschap, maar ook voor bedrijven die al de nodige stappen hebben gezet. De resultaten laten zien waar uw organisatie nu staat en welke stappen gezet kunnen worden naar een circulaire bedrijfsvoering.
Enthousiast geworden? De onderstaande knop brengt u naar de circulaire volwassenheidsmeting.
Het invullen duurt ongeveer 30 minuten. Na het invullen verschijnen de resultaten en praktische aanbevelingen binnen enkele minuten in uw inbox.
De Circulaire Volwassenheidsmeting is uniek in haar soort. De meting is in samenwerking met Route Circulair, de Technische Universiteit Eindhoven en Hogeschool Utrecht ontwikkeld en geeft u concreet inzicht in de circulaire volwassenheid van uw bedrijf op basis van tien thema's.